Registrirano udruženje ili fondacija obavezno podnosi
zahtjev za upis brisanja iz registra udruženja ili fondacija na Obrascu 3,
ukoliko je nadležno tijelo udruženja ili fondacije donijelo odluku o prestanku
rada udruženja i fondacije, ili odluku o spajanju ili podjeli udruženja i fondacije.
Uz
zahtjev za upis brisanja iz registra udruženja ili fondacije subjekat upisa prilaže:
a) odluku
nadležnog tijela udruženja ili fondacije o prestanku rada, u skladu s čl. 50. i
51. a Zakona i odredaba statuta udruženja
ili fondacije;
b) plan
likvidacije udruženja ili fondacije s odlukom o raspodjeli imovine i sredstava udruženja
ili fondacije, u skladu sa statutom i Zakonom;
c) dokaz banke o stanju novčanih
sredstava na žiro-računu subjekta upisa;
d) dokaz nadležne poreske uprave o izmirenju obaveza;
e) zapisnik
sa sjednice skupštine udruženja ili Upravnog odbora fondacije, i
f) dokaz o uplati administrativne takse.
Osoba ovlaštena za
zastupanje udruženja ili fondacije dužna je u roku od 30 dana od dana kada je udruženje
ili fondacija prestala djelovati, dostaviti Ministarstvu zahtjev s dokazima o
prestanku rada udruženja ili fondacije.
Zahtjev
za brisanje iz
registra se popunjava elektronski, latiničnim ili ćiriličnim pismom, na jednom
od tri službena jezika koji su u upotrebi u Bosni i Hercegovini, u odgovarajuće
rubrike. Zahtjev i prilozi zahtjeva se predaju u originalu ili ovjerenoj kopiji
ne starijoj od tri mjeseca, u jednom primjerku.
Strana nevladina organizacija obavezno
podnosi zahtjev za brisanje iz registra, ureda ili predstavništva strane
nevladine organizacije u Bosni i Hercegovini na Obrascu 4, kada je nadležno
tijelo strane nevladine organizacije u domicilnoj zemlji donijelo odluku o
prestanku rada ureda ili predstavništva u Bosni i Hercegovini.
Uz
zahtjev za brisanje iz registra, prilaže se:
a) odluka nadležnog tijela strane nevladine
organizacije o prestanku rada ureda ili predstavništva strane nevladine
organizacije u Bosni i Hercegovini, ovjerena od nadležnog tijela u domicilnoj
zemlji s apostille pečatom i prevedena
na jedan od službenih jezika koji su u upotrebi u Bosni i Hercegovini, ako
posebnim propisom nije drugačije regulirano, od ovlaštenog sudskog tumača, te
ovjerena kod nadležnog tijela Bosne i Hercegovine, ne starija od tri mjeseca;
b) dokaz nadležne poreske
uprave o izmirenju obaveza, i
c) dokaz
o uplati administrativne takse.
Zahtjev za brisanje iz registra ureda ili
predstavništva strane nevladine organizacije potpisuje osoba ovlaštena za
zastupanje ureda ili predstavništva strane nevladine organizacije u Bosni i
Hercegovini, ovjeren pečatom.
Zahtjev se predaje u originalu, a prilozi uz
zahtjev predaju se u originalu ili ovjerenoj kopiji, ne stariji od tri
mjeseca.