U „Službenom glasniku BiH“, broj 50/17 od 11.7.2017. godine objavljene
su Izmjene i dopune Jedinstvenih pravila za izradu pravnih propisa u
institucijama Bosne i Hercegovine (u daljnjem tekstu: Jedinstvena pravila), s
Aneksom I. kao sastavnim dijelom Jedinstvenih pravila, koje su usvojene od
strane Parlamentarne skupštine Bosne i Hercegovine.
Člankom 39. Aneksa I. je utvrđeno da se
za potrebe praćenja i izvješćivanja o provedbi Strategije unaprjeđenja
kvaliteta propisa i Akcijskog plana unaprjeđenja kvaliteta propisa, kao i
praćenja i izvješćivanja o primjeni Aneksa I., uspostavlja Stručno radno
tijelo, kojeg čine koordinatori postupka procjene učinaka u institucijama Bosne
i Hercegovine (u daljnjem tekstu: institucije BiH), rukovodeći državni
službenici iz Generalnog tajništva i Ureda za zakonodavstvo Vijeća ministara
Bosne i Hercegovine i jedan član, predstavnik nevladinog sektora.
Članove Stručnog radnog tijela imenuje
Vijeće ministara Bosne i Hercegovine, na prijedlog rukovoditelja institucija
BiH iz kojih pojedini članovi dolaze, te predstavnika nevladinog sektora izabranog
putem javnog poziva, pri čemu je dužno osigurati ravnopravnu
zastupljenost spolova u ukupnoj strukturi članova.
Člankom 49. Aneksa I. utvrđeno je da Ministarstvo pravde Bosne i
Hercegovine objaviti javni poziv i izvršiti izbor predstavnika nevladinog sektora
za člana Stručnog radnog tijela.
Stručno radno tijelo prati i izrađuje
periodična izvješća o provedbi Strategije i Akcijskog plana, te primjeni Aneksa
I., koji se najmanje jednom godišnje podnose Vijeću ministara i Parlamentarnoj
skupštini Bosne i Hercegovine na razmatranje i odlučivanje i objavljuju na
Internet platformi eKonsultacije.
Stručno radno tijelo donosi poslovnik o svome radu, utvrđuje format
izvješća o praćenju primjene Aneksa I. sa standardiziranim obrascima za
prikupljanje podataka za potrebe praćenja i izvješćivanja, periodično prikuplja
podatke naspram utvrđenih pokazatelja, vrši njihovu analizu i po potrebi
predlaže odgovarajuće mjere i aktivnosti u okviru izvješća o praćenju primjene
Aneksa I., koji se najmanje jednom godišnje podnose Vijeću ministara i
Parlamentarnoj skupštini Bosne i Hercegovine na razmatranje i odlučivanje i
objavljuju na Internet platformi eKonsultacije.
Stručno radno tijelo utvrđuje i format izvješća o praćenju provedbe Strategije
unaprjeđenja kvaliteta propisa i Akcijskog plana unaprjeđenja kvaliteta propisa
sa standardiziranim obrascima za prikupljanje podataka za potrebe praćenja i
izvješćivanja.
Pozivaju
se sve zainteresirane organizacije civilnog društva (u daljnjem tekstu: OCD) iz
svih dijelova Bosne i Hercegovine, sa iskustvom u oblasti praćenja i izvješćivanja
o provedbi strateških dokumenata, kao i praćenja i izvješćivanja o procjeni
učinaka propisa, da iskažu svoj interes za aktivnim sudjelovanjem u radu
Stručnog radnog tijela.
Sudjelovanje u ovom Javnom pozivu je
otvoreno, na jednakim osnovama, za sve registrirane OCD-ove na bilo kojoj
razini u Bosni i Hercegovini.
U okviru prijave na Javni poziv, svi
zainteresirani OCD-ovi trebaju popuniti Upitnik za iskazivanje interesa i predlaganje
predstavnika OCD-a u Stručno radno tijelo, na razdoblje od četiri godine od
dana imenovanja.
Upitnik se nalazi u nastavku Javnog
poziva.
Nakon analize pristiglih prijava,
povjerenstvo koje će imenovati ministar pravde Bosne i Hercegovine, sačinit će
rang listu uspješnih, a rezultati Javnog poziva će biti objavljeni na web
stranici Ministarstva pravde Bosne i Hercegovine.
Predstavnika OCD-a u Stručno radno tijelo,
na razdoblje od četiri godine od dana imenovanja, imenovat će ministar pravde Bosne
i Hercegovine.
Kontakt osoba za sve daljnje informacije
je gospođa dr.sc.iur. Selma Džihanović-Gratz, šefica Odsjeka za europske
integracije, telefon broj (033) 721-668, e-mail adresa: selma.dzihanovic@mpr.gov.ba.
Javni poziv je objavljen na web stranici
Ministarstva pravde Bosne i Hercegovine i otvoren je 21 dan od dana objave.
Sve prijave na Javni poziv podnose se
putem pošte, na slijedeću adresu:
Ministarstvo
pravde Bosne i Hercegovine
Sektor
za strateška planiranja, koordinaciju pomoći i europske integracije
Ulica
Hamdije Ćemerlića 2, zgrada Energoinvesta, objekt B, XV. kat
71
000 Sarajevo
sa naznakom:
„Prijava
na Javni poziv za sudjelovanje u radu Stručnog radnog tijela – NE OTVARAJ“
U P
I T N I K
ZA ISKAZIVANJE INTERESA I PREDLAGANJE
PREDSTAVNIKA OCD U STRUČNO RADNO TIJELO
Ovaj upitnik je sačinjen da posluži kao smjernica pri analizi interesa
OCD-ova za aktivno sudjelovanje u radu Stručnog radnog tijela.
Prilikom identifikacije članova OCD-ova uzet će se u obzir da li OCD
djeluje u oblastima za koje je nadležno Stručno radno tijelo, razina iskazanog
interesa, spolna zastupljenost, tematska orijentacija, kao i omjer nominacija
od strane OCD-ova.
Prilikom popunjavanja upitnika molimo da predložite pojedinca koji će
predstavljati OCD u Stručnom radnom tijelu u naredne četiri godine od dana
imenovanja Stručnog radnog tijela.
Pored informacija koje se traže, moguće je prilikom popunjavanja
upitnika uključiti i dodatne informacije, kako bi se osigurao što iscrpniji
odgovor na postavljena pitanja.
Naziv OCD-a
|
|
Adresa OCD-a
|
|
Broj telefona
|
|
Broj faksa
|
|
E-mail adresa
|
|
Internet stranica i/ili nastup na društvenim mrežama
|
|
1. Opće informacije o OCD-u koji se prijavljuje
|
1.1.
Navedite puni naziv OCD-a, te kada je, pri kojoj instituciji i za koju razinu
djelovanja je registrirana
|
|
1.2. Koliko
uposlenih i/ili članova ima OCD?
|
|
1.3.
Navedite odgovornu osobu koja predstavlja OCD (poželjno navesti i osobe odgovorne za pojedine oblasti
djelovanja OCD-a, ukoliko takva organizacijska shema postoji)
|
|
1.4. Opišite
ukratko metodu izrade strategija i formuliranja politika u okviru vašeg OCD-a
|
|
1.5. Opišite
ukratko način na koji se strategije i politike povezuju sa budžetskim
procesom u vašem OCD-u
|
|
1.6. Opišite
ukratko način na koji se strategije i politike vašeg OCD-a prate i o njima
izvješćuje
|
|
1.7. Dodatne
informacije o OCD-u (članstvo u mrežama OCD-a i sl.)
|
|
2. Informacije o djelovanju OCD-a u oblasti
praćenja i izvješćivanja o provedbi usvojenog propisa ili utvrđene politike
|
2.1. Koja je
glavna oblast djelovanja OCD-a u oblastima iz nadležnosti Stručnog radnog
tijela?
|
|
2.2. Opišite
kako kroz aktivnosti OCD-a, neposredno ili posredno, doprinosite praćenju i
izvješćivanju o provedbi usvojenog propisa ili utvrđene politike
|
|
2.3. Ukratko
navedite prioritetne aktivnosti iz oblasti praćenja i izvješćivanja o
provedbi usvojenog propisa ili utvrđene politike kojima ste se bavili kao i navedite
najvažnije rezultate koje ste postigli
|
|
2.4. Da li su
vaši članovi prošli kroz obuke iz oblasti praćenja i izvješćivanja o provedbi
usvojenog propisa ili utvrđene politike? Ako je odgovor pozitivan, navesti
osnovne informacije o obuci koju su prošli vaši članovi
|
|
2.5. Dodatne
informacije (relevantne publikacije OCD-a i sl.)
|
|
3. Očekivanja u pogledu Stručnog radnog
tijela
|
3.1. Što vaš
OCD motivira da sudjelujete u radu Stručnog radnog tijela?
|
|
3.2. Koje
stručne kapacitete imate razvijene, a koji mogu pružiti značajan i kontinuiran
doprinos u radu Stručnog radnog tijela?
|
|
3.3. Što su,
po vašem mišljenju, prednosti praćenja i izvješćivanja o provedbi usvojenog propisa
ili utvrđene politike kroz Stručno radno tijelo?
|
|
3.4. Što su,
po vašem mišljenju, rizici u praćenju i izvješćivanju o provedbi usvojenog
propisa ili utvrđene politike kroz Stručno radno tijelo?
|
|
3.5. Dodatne
informacije
|
|
4. Prijedlozi za sudjelovanje u radu
Stručnog radnog tijela
|
4.1. Što
izdvaja aktivnosti vašeg OCD-a u odnosu na druge OCD-ove, a što bi moglo
doprinijeti učinkovitijem i efikasnijem radu Stručnog radnog tijela?
|
|
4.2. Koje
OCD-ove smatrate kompetentnim za sudjelovanje njihovog predstavnika u radu
Stručnog radnog tijela?
|
|
4.3. Koju
osobu iz vašeg OCD-a predlažete za predstavnika u Stručnom radnom tijelu?
Priložite životopis
predložene osobe.
|
|
PRILOZI:
1. fotokopija registracije OCD-a,
2. životopis osobe predložene za članstvo u
Stručnom radnom tijelu.
(Mjesto
i datum) MP Potpis ovlaštene osobe)